Posty

kwasy omega

Obraz
Dziś na obiad solidna porcja kwasów omega 3 i kwasów omega 6. Są tak ważne w diecie dziecka ponieważ, odpowiadają między innymi za prawidłowy wzrost i funkcjonowanie układu odpornościowego

truskawki, smaczne i zdrowe

Obraz
Dziś z okazji dnia dziecka porcja truskawek do obiadu. Truskawki mają niski indeks glikemiczny i są źrodłem Wit C

serniczek z borówką

Obraz
Porcja mleka do dziejszego obiadu to serniczek z borówkami i galaretką. Słodka metoda na dostarczenie wapnia, tak ważnego składnika do budowy kości.  Obiadowe danie prezentuje się smakowicie Kurczak w chińskim sosie z ryżem i surówką z kapusty pekińskiej z mango.

owsianka

Obraz
Nasza propozycja deseru do obiadu Kokosowa owsianka z malinami słodzona miodem
Obraz
Dziejszy obiad Zupa szparagowa Pierogi z mięsem i surówka z białej kapusty.

kapusta kiszona

Obraz
Ostatnie zimne dni przypominają nam, że warto dbać o odporności naszego organizmu. Świetnym sposobem na podwyższenie odporność jest wprowadzenie do diety kapuste kiszoną. Kapusta  kiszona wpływa na układ pokarmowy wspierając procesy trawienne.  Zmniejsza poziom cholesterolu. Pozytywnie wpływana układ krążenia i pracę serca. Poprawia kondycję skóy i paznokci. Zawiera wit C, która wspiera odopność i jest dobrym narzędziem do zawlczania wolnych rodników. Ponadto zawiera szereg składników mineralnych między innymi Mg, Fe, Ca... Dziś stołówka szkolna serwuje surówkę z kiszonej kapusty, z ziemniakami i panierowaną rybą. Pamiętaj by wzmacniać odponość swojego organizmu.